Skorajšnje slovo od Pekarne

Pekarna leta 2017 z mislijo, da zadnjič, gosti šest umetniških razstav, instalacij in interaktivnih postavitev.
Grafični oblikovalec in ustvarjalec na področju videa, animacije, multimedije Jože Slaček, ki leta 1994 kot prvi v Sloveniji začne redno izvajati dejavnosti s področja intermedijskih umetnosti, je predstavil Gosjo igro bistroumnega plemiča Don Kihota iz Manče ter Pripovedniško platformo – prostorsko in interkativno instalacijo, ki pripoveduje zgodbe priseljencev, pri čemer se osredotoča na materialne stvari in zgodbe, ki jih migrant prinese s sabo v drugo državo. Lokalni avtorji, vsi dolgoletni Kunigundini sodelavci Tina Felicijan, Antonio Križnič in Nina Cvirn, so predstavili avdio-vizualno instalacijo Izpod zavesti, ki obiskovalca povabi v popolno temo in ga obsuje s kolažem vsiljujočih se misli. Neformalna umetniška skupina Riso Paradiso, ki se zavzema za širjenje kulture zinov v slovenskem kulturno-umetniškem in javnem prostoru, je na ogled postavila umetniške publikacije in printe. Njeni člani so tudi Velenjčan Nejc Korenič, ki se ukvarja z risbo, grafiko, zini, ilustracijo in tetoviranjem, ilustrator Zoran Pungerčar, ki se lahko pohvali z objavo ilustracije v New York Timesu, multimedijski oblikovalec Jure Šajn in Urška Arlič. Interaktivna zvočna instalacija Velenjčanke Staške Guček Theremin je nastala kot produkt predfestivalske delavnice, ki jo vodi nad spajkanjem elektronskih glasbenih inštrumentov, 3D tehnologijo ter snemanjem podvodnih zvokov navdušena avtorica, končni izdelek pa je zvočna instalacija na sobnih rastlinah. Anže Juvan in avstrijski umetnik Rudi Wittman pa sta predstavila Gnojilnik strahu in z njim ponazorila, kako mediji generirajo strah in spodbujajo ustvarjanje mej.
Deli na

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart
Preskoči na vsebino